Strona 3 z 6

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 10 kwietnia 2017, o 14:46
przez forteller
Przeglądałem Twój temat i widzę, że masz korka z 88/89. Digifant z tamtych lat faktycznie może nie mieć opcji diagnozy, choć można spróbować włożyć komputer do wozu który takie złącze posiada.

Ja wiem na 100% że mój komp jest diagnozowalny i w Polo które ma złącze diagnostyczne, komunikacja ze światem zewnętrznym działa. Ja próbowałem ze złączem diagnostycznym wpiąć się bezpośrednio w kompa, ale nie trybiło to - choć według informacji na forach powinno.

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 11 kwietnia 2017, o 15:57
przez Fox
Ostro docierasz gościu :P czas na zmianę oleju i dołożenie chłodnicy oleju bo mu się za ciepło zaraz zrobi ;)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 11 kwietnia 2017, o 15:59
przez forteller
Fox napisał(a):Ostro docierasz gościu czas na zmianę oleju i dołożenie chłodnicy oleju bo mu się za ciepło zaraz zrobi ;)

Widzę, że znajdujesz różne drogi by do mnie napisać. Wiesz, masz oba moje numery, możemy się umówić ;-)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 13 kwietnia 2017, o 08:47
przez kyfy
Co do "łapania" trakcji - podstawa to dobry zawias i dobra guma. Trochę poćwiczyć i sama wróci :D

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 24 kwietnia 2017, o 19:39
przez forteller
Polo odwiedziło rozpoczęcie sezonu KKN, aczkolwiek nie dorobiło się jeszcze śrub do kół i dekielków. Jeszcze przyjdzie na to pora :)

Obrazek
Obrazek

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 17 maja 2017, o 10:50
przez forteller
Coś tam się dzieje, Polo jutro jedzie do GTO
Obrazek Obrazek
Obrazek Obrazek
Kolektor i przepustnica rozwiercone z 45 na 52mm. Kolanko przepustnicy wypolerowane, a dekiel zaworów pomalowany na czorno - w dalszej kolejności czoło będzie wypolerowane a wnęki logo VW, paski i boki zostaną czarne. Docelowo mniej więcej tak:
Obrazek

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 17 maja 2017, o 11:10
przez marcin
fajnie działasz
ciekawy jak bedzie po strojeniu
po spocie umocniłem się tylko w opinii ze to super auto ;)

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 17 maja 2017, o 11:40
przez forteller
Z doładowaniem ostatecznie okazało się że dziurawy mam intercooler i po jakimś czasie miałem sytuację, że przy 3500RPM było 0,55bar, a przy 4000RPM... 0,5bar :P Po założeniu Twojego kółka, ale jeszcze na dziurawym IC widziałem 0,7bar. Okazało się, że po ścięciu pod wymiar kółeczka, nie ma jak go dokręcić i potrzebne były specyficzne podkładki - też trzeba było wytoczyć.

Jeszcze taki detal wpadł. Niestety na żywo wygląda nienajlepiej, ale nie poddaję się i szukam oryginału - ten był drukowany na drukarce 3D:
Obrazek
(mowa o emblemacie G40 ;) )

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 4 czerwca 2017, o 12:03
przez forteller
Sumarycznie wyszła niestety trochę kupa :( 147KM @ 6500RPM i 175Nm @ 4100RPM choć jeździ wcale nieźle.

Re: VW Polo 86c G40 forteller

PostNapisane: 4 czerwca 2017, o 14:22
przez Sebastian
Dobry dzik :D